Aktualności

Zajęcia Sportowo-Kreatywne podczas Wakacji – 2019

Zajęcia Sportowo-Kreatywne podczas Wakacji – 2019

Kolejne wakacje oraz zajęcia sportowe za nami. W tym roku było wyjątkowo intensywnie. Dni zaczynały się od gier i zabaw ruchowych. Dzieci grały w unihokeja, piłkę nożną czy ręczną. Oprócz tego bawiły się w berka, wojnę piłkami, zbijanie latających talerzy,...

czytaj dalej
Zajęcia sportowo-rekreacyjne 2018

Zajęcia sportowo-rekreacyjne 2018

Zajęcia sportowo-rekreacyjne  9-13.07.2018. Dzień 1 i 2. Dnia pierwszego zajęcia zaczęliśmy od mini turnieju piłki nożnej. Następnie udaliśmy się na kort tenisowy szlifować swoje umiejętności z tenisa. W ramach przerwy odwiedziła nas Pani Ola ze swoim...

czytaj dalej
Cardio Tennis

Cardio Tennis

CARDIO TENNIS jest to nowy rodzaj zajęć grupowych, będących połączeniem elementów tenisa, fitness i  siłowni. Innowacyjna forma wysiłku tlenowego opartego na interwałach – przeplatanie odcinków intensywnej pracy z aktywnym wypoczynkiem.  Cel: nauka gry w...

czytaj dalej
Tenisiści ze żłobka

Tenisiści ze żłobka

Dnia 27.02.2018 roku Szkoła Sympatyków Tenisa "FAIR PLAY" Agnieszka Skrobisz wraz z Gorzowskim Centrum Tenisa Wojtka Owsiaka przeprowadziła zajęcia ruchowe z tenisa ziemnego dla dzieci ze żłobka "Marsjanki". W zabawie uczestniczyło 13 maluchów w wieku 2 -...

czytaj dalej
OBÓZ TENISOWY W CZESZEWIE LIPIEC 2017

OBÓZ TENISOWY W CZESZEWIE LIPIEC 2017

Wspólnie ze Szkołą Tenisa Ziemnego Iwony Arteniuk z Międzyrzecza oraz Szkołą Tenisa SPIRO spędziliśmy wakacje na obozie w Czeszewie. Przez pierwsze dwa dni obozu trenowaliśmy intensywnie utrzymanie piłki w korcie. Przy tym nie zabrakło ćwiczeń ogólnorozwojowych....

czytaj dalej
Mikołajki 2016

Mikołajki 2016

Nasza szkoła zorganizowała gry i zabawy mikołajkowe dla dzieci w wieku od 5 do 10 lat.  Każdy z uczestników za wzorową postawę sportową otrzymał prezent od Świętego Mikołaja. Warto podkreślić, że sam Święty Mikołaj jest pasjonatem gry w tenisa.  Z tego też powodu...

czytaj dalej
Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this